Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
  1. Úvod
  2. OBCHODNÍ PODMÍNKY
Kontaktní informace

Všeobecné obchodní podmínky

1. Veškeré objednávky jsou považovány za závazné. Zákazník odesláním objednávky potvrzuje, že souhlasí s pravidly obchodu, s možnostmi platby, dodacími podmínkami.

2. Žádáme Vás, abyste ve svém zájmu uváděli přesné a pravdivé údaje do objednávky. Každá objednávka je po odeslání potvrzena e-mailovou zprávou ve které máte poslední možnost zkontrolovat správnost vyplněných údajů. Pokud je v objednávce z nějakého důvodu chyba, kontaktujte nás do 24 hodin od uskutečnění objednávky.


3. Prodejce si vyhrazuje právo zákazníka telefonicky kontaktovat pro ověření nebo upřesnění objednávky.

4. Prodejce neodpovídá za škody vzniklé s přepravou, to je třeba řešit ihned s přepravcem. Kupující má dle §367/2000 Sb., právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží bez známek používání nebo opotřebení, v původním obalu poslat zpět v uvedené lhůtě a to vše na náklady kupujícího. Prodejce se zavazuje k navrácení peněz do 14 dnů od přijetí balíčku.

 

 

 

REKLAMAČNÍ ŘÁD

Naším cílem je vyřešit reklamaci vždy k Vaší spokojenosti.

Reklamační řád vychází z Občanského zákoníku a vztahuje se pouze na zboží, jehož reklamace je řádně uplatněna v záruční lhůtě. Na veškeré zboží se uplatňuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.

 

Uplatnění reklamace

  • K reklamačnímu řízení bude přijato celý komplet zboží nebo jen její poškozená část.S přiloženým dokladem o koupi, fakturou či jiným dokladem stvrzujícím nákup u prodejce . Reklamaci je možné uplatnit e-mailem,písemně nebo telefonicky a to na adrese:

Juliána Sládečková,Lubná 31,76701 Kroměříž

mobil:722822161

e-mail: www.juliana@seznam.cz

 

Zboží lze reklamovat, jestliže:

  • bylo dodáno zboží s vadou
  • bylo dodáno jiné než objednané zboží.

 

Postup reklamace

  • Zákazník neprodleně informuje prodejce o zjištění vadného stavu výrobku.
  • Zákazník zašle vadné zboží, doručený doklad a popis vady na adresu prodejce
  • Náklady spojené s doručením vadného zboží hradí zákazník.
  • Prodejce je povinen vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů od doručení vadného zboží zákazníkem zpět.
  • Zákazník bude o vyřízení reklamace informován telefonicky, emailem nebo písemně ve stanovené lhůtě.
  • Prodejce si vyhrazuje právo nepřijmout zásilky s dobírkou či doručované jiným způsobem než je stanovený v tomto reklamačním řádu.

 

Garance vrácení peněz do 14 dnů bez udání důvodu

  • Zákazník má možnost v souladu se zákonem č. 367/2000 ze dne 14. září 2000 vrátit zboží do 14 dnů od doručení bez udání důvodu.
  • V případě vrácení peněz do 14 dnů je kupující povinen uhradit expediční náklady, které jsou spojené s vrácením zboží .
  • Aby bylo možno tomuto vyhovět, je nutné:
    • Zboží, které budete odesílat v rámci této záruky zpět na adresu obchodníka, musí být v původním obalu, nesmí být použité a s originálním dokladem o koupi.
    • Zboží zaslané na dobírku nebude přijato.
    • Částky za zboží budou  vráceny bezhotovostním způsobem na bankovní účet sdělený zákazníkem.

     

Ochrana osobních údajů

Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů. Korex s.r.o. veškeré údaje získané od zákazníků užívá výhradně pro vnitřní potřebu společnosti a neposkytuje je třetím osobám. Bez výslovného souhlasu zákazníků nakládáme s jejich osobními údaji pouze a výhradně v rozsahu, který připouští zákon o ochraně osobních údajů, a to především v § 5 odst. 2 písm. b) a v § 5 odst. 6.